Τρίτη 14 Απριλίου 2009

Today, Tuesday

Today is Tuesday I got your letter days ago
It was printed out and kept in my purse
as a substitute for the missing daylight
of a jetlagged insomniac


Allo ithela na grapso k allo grafo - allo tragoudi tis hyvonen ixa kata nou k se allo kateliksa. Blepis mou lipis ,anisixo ligo gia sena , k exo apisteytes aipnies.


And in an ocean not so far away from here
your name's become a mantram on repeat
The underwater-creatures in me
are chanting your name


Opote apomakrinomaste ligo ,opote afinoume tin apostasi mas megalosi ine san na tsalakonete oli mou i mera. K kirios i nixta (ayto to 4:48 psychosis ena pragma ) (ine 5:01 ,tin glitosame ) . SE agapao , k mia k ola ta mesa epikinonias mas exoun mpoukosi apo iliko ,sou to grafo k apo edo .


oh oh, isn't it one of life's blessings
I do not remember the shape of my plan


Melanoxlisa - ela pare mou tin lipi ela dos mou tin xara ( gia opion den mas kseri mallon akougome san ton no1 stalker ton athinon )

oh oh isn't it one of life's blessings
Do they remember the shape of my plan?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου