Παρασκευή 17 Απριλίου 2009

The Devil

I go out
To the old milestone
Insanely expecting
You to come there
Knowing that I wait for you there
That I wait for you there


Omologo pos i meres tis megalis bdomadas den me epireazan pote me tin thriskeytiki tous pleyra. Apo poli noris imoun atheos - k i idia i ikogenia xoris na aporipsi kati,ixe mallon mia adiafori thesi apenanti sta thia. I geniki idea tous itan pos apo tin stigmi pou feronte kala sinfona me ton esoteriko ithiko tous kodika ,k o theos itan kalimenos. I episkepsis stin eklisia itan spanies, k isos mono to pasxa ( mexri pou i mana mou anagastike na sbisi me ta xeria tis tin flegomeni bato - afana tis mprostinis kirias , apo ta asxima ton proigoumenon dekaetion itan i emoni sta prointa pou katestrefan to peribalon k tin trixa) ( k oso k an fenete san epinoisi pragmatika i mother anapse foties stin eklisia) .

Come!
Come!
Come here at once

Opote megali paraskeyi me thimame na ime me to tapsi me tis gardoumpes sta xeria k na erxome fatsa karta me enan epitafio sta 15 mou . k mou ixe fani toso astio . Den exo oreksi na grapso pio polla otan mou lipis. K xm...Ekana ena post megaloparaskeyatiaka me titlo the devil.kala pao.



Because all of my being is now in pining
All of my being is now in pining


What formerly had cheered me
Now seems
Insignificant
Insignificant

1 σχόλιο:

  1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Εδώ υπάρχει μότο..."δεν πιστεύεις; δεν νηστεύεις!"...so simple!! Χαχαχα!!

    Άντε να έρθει το μωρό αφού σου λείπει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή