Τετάρτη 8 Απριλίου 2009

Kι ακούμε σ' αγαπώ

K omos ksafnika xtipai to tilefono k akoume
S'agapo

Epsaxna na bro ena videaki me tin platonos na tragoudai to roza rozalia ,gia na sou griniakso emesa pou me exis klismeno k den pame mia sinaylia pou exo pethimisi (na exi kamia pou na me endiaferi arages?)(na ginis kala prota bebea) .Brika ayto Dimosia tileorasi sta 80! Den exo tin telia mnimi apo to ti epeze ,alla nomizo pos polla pou koubalao ine apo tote - se kathe epipedo. Apo kapies gnosis pou ime sxedon sigouros pos mou tis ebale me xoni mesa sto kefali i mesimeriatiki ekpedeytiki tileorasi mexri mia parakseni agapi gia arleta k dimou .

Pou allou tha mporouses na dis kati san k ayto to video pou brika (mou fenete toso periergo tora san theama ) . Ime isos i teleytea genia pou ixe toses entones mnimes et - ert. I epomenes epesan pano stin idiotiki. Mou erxonte k skorpies ikones apo kratiki - xazosirial me gioulaki , sapounopera to mesimeri , pedikes ekpompes, k paradoksos i proti ikona pou exo panta otan skeftome lesvies ( to videoclip tou bar tou nayagio me to tis dio kopeles na xoreyoun ) (eno grafo blepo se loop to video k mou fenete toso parakseno akoma ).

Isos exo anagi na mpoukosoume k se palia video k na se taiso ligi kotosoupa pali . Kayto mou (38C+) moro . (tin sinaylia den tin glitonis)

K omos ksafnika xtipai to tilefono k akoume s'agapo.

2 σχόλια: